Huvudvärk...

publicerat i Allmänt;
.. med ett STORT H!!!



ja det bultar och slår i mitt stackars huvud.. bara blivit värre och värre.. och jag som ALDRIG lider av Huvudvärk annars.. men senaste dagarna har det kommit och gått... =(
har inte alls mått bra idag... början av jobbtiden så var det bra men strax efter fruksort började jag känns mig hängig.. min energi försvann och huvudet blev tungt.. började nästan känna mig febrig...=(
men det var bara att bita ihop.. åka in till stan efter jobbet...
genom den vackra staden.....
Blev den nya kyckling burgaren från Macdonalds när jag väl kom fram för dom få pengarna jag hade kvar..=(...
sen krypa ihop i fosterställning i bilen och vila 20 min...
huvudet sprängde verkligen på mig...
sen... 13.50 knallade jag upp... helt anfådd som vanligt efter dom 6 trappor att gå upp i...
in till Psykologen....
L I P A!!!!!!

Sammanfattning från dagens terapi...
MÅSTE sluta vara så hård mot mig själv!!!!!!
* Berömma mig för mina små små framsteg som jag faktiskt gjort!!
JAG är duktig på en hel del faktiskt... INTE VÄRDELÖS I ALLT!!!

Våga visa mig svag för mina nära...

Jag har tagit ett ordentligt tag om min ekonomi.. äger inga kredit kort som sagt och ser till att betala av dom 2 kredit skulderna som jag har....
*Jag pension sparar 100 kr i månaden självalt
*Jag fondsparar 200 kr i månaden
*Jag lägger undan 1000 kr i månaden fast det behöver jag nog inte ta med har ju aldrig kvar dom i slutet av månaden ändå...=(
Men huvudsaken e att jag försöker.. och jag kämpar... och INGEN skall få trycka ner mig för det!!! Ingen skall få mig att känna mig värdelös för att jag inte har pengar...ALLRA MINST JAG SJÄLV!!!

Jag är inte fattig... bara väldigt ekonomisk just nu!!!

Jag behöver peppas.. få höra att jag e duktig.. få höra att jag e bra.. och behöver verkligen ALL uppmuntran i världen just nu!!!!

behöver komma ur detta..!!!!

Nä nu måste jag föröska vila bort min huvudvärk.. fy vad det bultar...=(




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A:

Kämpa på!!

Du är jätteduktig!!!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

TACK!!!!!!!!!! =)

Kommentera inlägget här :