Jag orkade..=)

publicerat i Allmänt;
Tog mig ut på en cykel tur...=)
Cyklade runt i Jonsered bara.. men satan vad gott det va...
Det var grymt kul!!!
behöver pumpa däcken bara..=)
Kom hem efter lite över en halvtimme tror jag... duschade och har nu fixat naglarna.. har ju haft svart nagellack men det såg för jävligt ut nu så tog bort det och la på en stärkande nagellack bara..
gjorde även rent i min nacellacks låda..=)
Slängde gamla saker och så..=)
mycket skit i min lilla låda..=)
nu har jag hackat upp lite banan och äpple så det e min kvällsmat..
Denna hunger hela tiden!! Blir galen!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Åh va gott det såg ut med "fruktsallad". Nu blev jag sugen!

Jag har vart allergisk mot pollen men jag tror att det växt bort faktiskt. Är nog bara slarv som gör mig trött =).



Jag bakar så gärna =). Du är laktos allergiker va? Det är ju bra att vet aom man ska baka ;). Har faktiskt en mjölkfri silviakaka i frsyen faktiskt =). Har en del allergiker på jobbet nämligen.



Men jag kan i stort sett alla eftermiddagar mån-tor.. så som sagt kolla upp när ni kan och hör av er. Hade vart skoj att få träffa dig =). Du är ju trots allt sambo med "min son" ;)!



Kram

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

japp.. laktos intolerant... suger!!! =(... men finns många andra alternativ... jag har ju tabletter annars så du behöver inte anstränga dig för min skull..=).. vad sägs om Onsdag kväll tror Daniel prata om nått sånt med dig?.. eller?.. Jag slutar kl 17.. och Daniel e väl hemma då skulle jag tro.. vi kan ju säkert vara ute hos dig vid sju =)

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Idiot som tog skorna, lider med dig! Vart bor du? Med tanke på att du cyklar i Jonsered? :O Hunger är bra, betyder att kroppen ämnesomsätter och förbränningen är i gång, tänk på det varje gång du blir hungrig, gör det lättare:)

4:e kommentar, skriven , av Tiniushanne:

Great idea make it site. Thank you.

Kommentera inlägget här :