Lång dag....

publicerat i Allmänt;
Hej allihopa...
ber om ursäkt för mina senaste inlägg... deprimerande och mörka...
det e nått jag känner för stunden då jag skriver dom och ni behöver inte ta dom allt för allvarligt... klart jag känner så just då.. men .. det går ju över...=)
Idag har det varit en riktigt lång dag... gick i säng rätt sent igår då jag fastnade i en film....
riktigt bra..=)
somnade närmare halv 1 tror jag... sen ringde Daniels kl halv 9 i morse.. var inte alls sugen på att gå upp då.. var ju så trött...=(
men upp fixa sig för att sen åka...
blev tyvärr en tråkig start på färden men den löste sg när vi väl kom fram.. tråkigt bara när jag mår så dåligt... jag blir så jäkla ledsen och att sitta med en brännande klump i sin hals det e inte roligt...=(
Vi hämtade ju upp Daniels mamma på vägen och åkte vidare ner förbi Halmstad... ner till Glimmåkra(??)
där bor Daniels ena bror och deras yngsta son skulle döpas.. var ett jätte fint dop med 2 andra barn som döptes.. ett par sjöng 2 låtar och det var jöätte fint sjunget.. jag e ju tok kritisk till sång  då jag själv sjunger men hon var riktigt duktig höll tonerna riktigt bra och det var riktigt vackert...=)
Jag och Daniel var fotograf för hans brors räkning så fick hantera en systemkamera... haha.. gick så där.. jag vill ha en egen att öva på!!!!
men det kan man ju få drömma om..=)
Sötskiten Liam toksomna efter sin döpelse..=)
Efter dopet var det fika.. jag var så hungrig.. levt på ett ägg på hela dan.. INTE BRA!!!!

efter fikat drog vi vidare till Daniels andra bror som bor närmare Halmstad... en liten fika där med...
DOG nästan av HUNGER!!!

Åkte sen vidare efter en timme där till MAX i Halmstad där jag TOKÅT!!!!!
Jag fullkomligt vräkte i mig... men kl var typ halv 8 på kvällen så det var inte konstigt...
Usch Pizza i går och MAX idag... blä!!!!
sen var det att bege sig hemåt.. Daniel körde hela vägen som tur va.. jag var helt slut,.. varit allergisk som en tok under dan så fick proppa i mig medeciner...
så jag tok somna ju i bilen av trötthet ...
mysigt med solnedgången och alla vindkraftverk längsvägen..=)
Nu e det soffliggarläge som gäller.. jag e så seg nu så skall snart lägga mig...
i morgon skall det mysas med kattungar tror jag bestämt.. Syrrans katt har fått 4 st så om nån e intresserad av att ta en så hör av er..=)
Skall ta en promenad med Marie oxå..=)
ha det gott folket....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Skönt att höra att det bara var för stunden. Trodde ni gått isär helt enkelt när jag läste det igår.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

=) Nej så illa e det inte... jag har ju mina stunder tyvärr då allt vänds upp och ner ... tur att Daniel står ut..=) kram

Kommentera inlägget här :