Lyssnar på...

publicerat i Allmänt;
... Daniel när han sitter med sina hörlurar på sig och pratar med helt främmande männsikor sverige runt och spelar WOW
(World Of Warcraft)
Har jag berättat att han e en STOR Fantast av detta spel.. och lägger minst 3 timmar om dan på det!!!!
Om jag tycker det e okej???
Så länge jag får sitta och blogga så mycket som jag gör och får se mina tv program så kan jag inte klaga... =)
Klart jag önskar att han nån gång kunde släppa skiten och engagera sig lite i ett liv utanför datorn...
men jag vägrar tjata mer på han... e det det han vill tillbringa sin vakna tid med så får han väl göra det!!!
han kommer en dag tröttna det e jag säker på och e hans vänner då kvar så har han bara tur..!!!
Jag håller på och tvättar och måste bara snabbt ner till stugan nu... återkommer snart och uppdaterar mer då.. ville bara låta er veta att jag levet trots min dåliga uppdatering igår...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Jag beundrar dig som fixar det. jag var tokig då Johan höll på med wow...! Nu blir jag tokig av allt poker spelande. Okej i lagom doser men inte flera timmar om dagen då man bara ses 3 dagar i veckan. Då blir jag en surget ochs itter och tjurar =)!

2:a kommentar, skriven , av Karstenmaiken:

Lots of great info, keep up the good work!

Kommentera inlägget här :