Mörka stunder...

publicerat i Allmänt;
.. önskar så att jag kunde känna den lyckan alla andra känner...
Önskar jag kunde le och må bra som alla andra just nu...
Önskar jag kunde få bort dessa mörka stunder som jag hamnar i och bara må bra som alla andra gör...
Jag önskar....
sååååå....
iställer ligger man som ett apatiskt flyklingbarn och har så mörka tankar att jag blir både rädd och mer ledsen på mig själv...
ledsen för hur jag mår men främst ledsen för att jag inte förstår varför jag mår så här...
har inte mått så här dåligt på flera år...
vill bara ligga här...
ingen livsglädje ingen gnista alls...
vill inte umgås med folk bara vara själv... i detta tillstånd... gråta ur mig mina tårar och hoppas en dag att allt försvinner...
orkar inte må så här längre...
jag ser inget ljus just nu.. det skrämmer mig...
jag har inget i mitt liv som förgyller det...
inga pengar...
ingen tro på framtiden...
värdelös, fattig, fet och bara olycklig...
Mörka stunder.......

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny molin:

du, långt ifrån alla är så jävla lyckliga......om du läst min blogg skulle du inse att här är en till som mår skit...kram på dig

Kommentera inlägget här :