Ny väska...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp idag har jag äntligen hittat en snygg väska som jag behövde.. min gamla har ju gått i sönder i dragkedjan så behövde en ny.. och när jag ändå var i Lerum för att handla på systemet så gick jag in i väskaffären där... nästan 30% rabatt på allt i affären!!!!!!
GRYMT!!!!
Hittade ju massa fina men ville ha en lite mindre vardaglig väska som är lätt att ta sig in i.. om ni förstår vad jag menar.. har så mycket skit i min väska så behöver ha en väska där jag inte behöver gräva och leta efter sakerna utan bara öppna väskan så e allt synligt..=)
Min gamla väska till vänster, ALL SKIT JAG HAR I i mitten och min NYA till höger=)
Älskar min söta lilla converse doja som hänger på väskan.. köpte den i Alingsås för över ett år sedan men den får hänga med ett tag till..=)
Väskan kostade 230 :-
Billigt tycker jag=)
Nu skall jag vila... prutttrött...
sen om jag orkar blir det gymmet sen kl 19 skall jag till Floda och kolla på Derby...
Stenkullen- Lekstorp

Jag var ju aldrig på fotbollsträningen igår.. fanns inte tid till det..!!!
Men åker självklart dit idag och hejar på laget.. än har jag inte klippt strängen..=)
ha det gott..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Solly! :) Lördag snart, gör den imorgon så är den klar på lördag:)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Riktigt fin väska. Jag skulle också behöva en ny. Kanske kan hitta en på marknaden idag =). Ska ner en sväng med barnen nämligen, förena nytta med nöje.



Kram

Kommentera inlägget här :