Om mig....

publicerat i Allmänt;
Tänkte köra en kort sammanfattning om mig.....
JAG Är....

*Ca 170 cm lång, har blå/gröna ögon och är född blond.

*Har 2 stora systrar, en lillasyster och skilda föräldrar sen 20 år tillbaka.

*Är uppvuxen i Gråbo som ligger i Lerums kommun och som är ca 25 min bilfärd från Göteborg.

*Gick Barn och Fritid på Gymnasiet, utbildat mig inom data.

*Började min arbets karriär på Macdonalds redan som 15 åring men fick först ett "riktigt" jobb när jag var 19 år på Partille Macdonalds, gick sen vidare över till Dahls konditori, sen lagerarbete, jobbat extra som bartender och servitris i 7 års tid, är utbildad väktare och kriminalvårdare och jobbat i kassan på Ica=)

*Åker inte skidor sen en skolkamrat åkte rakt in i ett träd och bröt nacken och dog framför ögonen på mig i en backe uppe i Stöten för 15 år sedan.

*Har haft en pappa som bott en hel del utomlands och jag har därför rest en del, Tunisen, Indien, Brasilien, Schweiz har även besökt Hong-kong, Singapore, Grekland, Jugoslavien och Turkiet =)
(Min drömresa är dock genom resa i USA)

*Jag har flyttat 6 gånger på 5 år. (VIP kort på flyttning eller?)

*Sökt in till Tv -Programmet Fame Factory år 2003 och sjöng då inför en mycket kritisk Bert karlsson! (kan nog lätt säga att jag behövde blöja av ren nervositet!!)

*Har en tjock go gammal katt som heter Helge, Älskar djur och haft 3 katter och en hund genom åren.
(Är dock tok allergisk mot alla pälsdjur och har utvecklat en stor allergi sen 19 års ålder)

*Mina mor och farföräldrar e alla avlidna men e glad att jar har mina föräldrar och systrar i livet=)

* Min mamma är dock svårt sjuk i Parkinsondemens vilket innebär att hon har både skakningar och muskler som är nedbrytna i kroppen plus att hon lätt glömmer saker, hon har 5-6 olika personliga assistenter som hjälper henne dagligen plus mycket hjälp från hemhjälpen dagligen.

*Jag lider av tvångstankar, har tvångssyndrom, panikångest och även en släng OCD, Går hos psykolog och arbetar dagligen för att få bukt på mitt liv!
Har sammanfattningsvis haft ett tufft liv med många motgångar men kan nog ändå lätt säga att det som inte dödar en det härdar en=)

har jag nu glömt nått eller undrar ni något så fråga..=)

PÖSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Är en av det bästa vänner man kan få ;)

2:a kommentar, skriven , av malin:

haha.. nja.. jag gör så gott jag kan...=)

Kommentera inlägget här :