Shit så seg...

publicerat i Allmänt;
.. sitter som en nyvaken fågelunge i soffan... sömndrukna ögon och ser allmänt risig ut... Blev väckt på soffan av min Älskling som kom hem från jobbet...
Alltid mysigt att väckas av han då han alltid överöser mig med pussar... =)
Sov så gott på soffan.. tok somnade då jag egentligen inte ville somna för ett av mina favorit tv program var på tv...
"GHOST WHISPERER"!!!



Dessutom e hon ju vansinnigt snygg med!!!

En annan serie jag älskat i många år är
"Charmed"



Vad fan heter serien på svenska???

haha.. hjärnsläpp!!

Idag har jag ju fått jobbat tidigt.. sen var det direkt till gymmet... stötte på Ola med en gång som ta mig fan glömt att skriva ut mitt program ändå.. så fick värmst upp på Crossen i 20 min blev fan genomsvett då jag körde gärnet där på sen gick jag upp på övervåningen och tränade mycket ben och mage...
sen kom jag ner och körde lite mer ben...
sen fick jag halva mitt program i allafall..=)
har 2 program ett för överkropp och ett för underkropp.. plus olika stretch övningar...
jag var helt slut då jag var på gymmet i över en timme.. HUNGRIG!!!

duschade faktiskt på gymmet=)
Åkte sen och handlade och åkte hem och gjorde lunch...
pratade även med pappa då vi har hur mycket kött som helst i Frysen som vi måste tillaga... så fråga om vi inte skulle komma över till dom i morgon och laga mat där.. vilket pappa tyckte var en jätte bra ide..=)
så har tatt fram en råddjursstek nu plus Ål som vi skall äta till förrätt..
skall bli gott=)
I morgon efter jobbet drar jag direkt till Psykologen!!
Hmm.. har ju tänkt mycket på mitt beteende och förändrat mig lite i allafall har slutat tänka "jag MÅSTE göra det..." och tänker istället "Kan göra det senare "

men jag e långt ifrån BOTAD..=(
får se hur det går i morgon...

Nä nu skall det snart börjas med maten...
blir lasagne...
hmm.. jag behöver fan inspiration till matlagning!!!!
Ha det mina vänner...


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny m:

"Förhäxad" heter det. :-)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

TACK!!! haha.. ibland så undrar man.. haha

Kommentera inlägget här :