skall jag låta...

publicerat i Allmänt;
.. en f****** J***** F***** stå emellan mig och min baby ikväll????

TYDLIGEN!!!...=(

Saknar han så jag dör...

Men nu när jag ringde så satt dom ju där allihopa.. och även HON...
Daniel säger ju bara...
"Skit i henne!!"

mmm.. önskar jag kunde d...
men jag har så sjukt svårt för folk som INTE tycker om mig.. jag gör allt i min makt för att bli omtyckt av folk..
Hörde ju på Daniel att han blir besviken över att jag väntar lite med att komma...
men jag pallar inte att komma dit.. spela falsk och låtsas som ingenting då jag egentligen bara vill trycka upp F**** mot väggen och fråga vad hennes problem e..!!!
Ingen av dom som e där e speciellt förtjusta i mig det vet jag ju...
eller förtjusta och förtjusta.. dom tycker säkert inte illa om mig... men ingen av dom skulle väl bli lycklig mer än Daniel över att jag kommer.. så varför skall jag bry mig lixom.. jag vet att jag borde bara stå på mig åka dit och hålla huvudet högt med att vara glad och skratta mycket.. men idag.. nono.. not a good day for that!!!
jag sitter väl här i soffan och dra mig en stund till... sen tar jag väl mitt feta arsle och åker dit.. och bara möter det hela...
*GULP*


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Jag blir så arg när jag läser detta, och ledsen. Jag vet precis hur du känner. Jag vill också att människor ska tycka om mig. Men några av Johans tjejkompisar har snackat skit om mig, utan att ens ha träffat mig. Dom hr inte ens gett mig chansen och det blir jag både arg och ledsen över.



Men nu känner jag mer att det är deras förlust att dom är så tröga och dömmande. För i slutändan så är det dom som förlorar en vän på att bete sig så.



Vet du varför hon inte tycker om dig? Har du gjort henne något?



Jag förstår att det är svårt att gå med huvudet högt och åka dit, men jag tycker ändå att du ska göra det nästa gång. Har hon problem med dig får hon flytta på sig!

För du har väll inga problem me henne? (Förutom d faktum att hon snackar skit då kanske men det går att ignorera om man anstränger sig).



Att möta en smäll med en klapp på kinden tror jag på. Det frå bara idioten att verka ännu mer puckad.



Hoppas att ni fick ett mysigt slut på kvällen.

2:a kommentar, skriven , av malin:

du har ju så rätt så rätt.. e så tråkigt när sånt här händer.. dom var ju som tur var inte kvar när jag kom dit..=).. så fick med mig Daniel hem safe and sound..=)

Kommentera inlägget här :