Skärtorsdag!

publicerat i Allmänt;
och vet ni vad som låg innanför dörren när jag öppnade den idag.....
tror ni mitt hjärta slog dubbelslag eller????
och vad var domen då???
fåt tillbaka 5800:-
Bättre än att betala i allafall..=)
men jag tänker göra avdrag och sånt... så får se vad det hamnar på!!!
nu e det ur världen i allafall...
jag slutade ju redan 11 idag... då mötte jag upp Jessica A på gymmet..
Ola har inte skrivit mitt program ännu men jag kom ju ihåg från igår så körde på så gott jag kunde... han var ju otippat där privat och tränade så han tjöta lite med mig och tyckte det såg bra ut...
jag och Jessica körde skiten ur oss.. vi var helt slut efteråt.. men Jessica har ju varit sjuk så det var ju inte konstigt hon var trött efteråt...
jag e bara klen..=)
efter gymmet var det åka och handla vilket jag tror hela Lerum gjorde.. fan vad folk..!!!!
blev sen hem.. dona och äta och duscha och sen la jag mig i sängen... med den goa filten och satte på avslappningsövningarna...
haha.. jag hann knappt lyssna 15 innan jag tok somnade...=)
grymt bra skiva!!!!
vaknade av att Daniel kom hem strax innan 4.. men jag ville sova lite till så vaknade nästan halv 6 nästa gång.. gött.. utvilad...
nu skall vi snart fixa oss och åka in till stan...
e bowling som står på schemat.. vi skall även äta där innan...
blir Starbowling för Strike stängde redan kl 21 idag..
och Stures var det ingen som ville åka till eftersom det e så lång väg dit...
men men.. Daniel har fått sitt påskägg av mig redan.. hade lagt ett gulligt kort i oxå..=)
Hoppas alla får en trevlig kväll..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Gött att du fick tillbaka.. hoppas du hade en trevlig kväll igår. kram

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Underbart attt du nu kan släpp aden oron och njuta av påsken!

Kommentera inlägget här :