Tvätten...

publicerat i Allmänt;
.. torkas och maten har lagats och ätits..
till blev det lite grönsaker och min goda kalla sås
(En burk creme fresh/ 2-3 vitlöksklyftor/ 2-3 msk sweet chili sås/ salt,svartpeppar)
Det var mumsigt kan jag lova!!!
Psst... Märker ni att jag inte tar så mycket kort längre?? jag googlar alltid det jag söker och lägger ut bilder som e bra tagna på det istället.. lite opersonligt men satans mycket bättre bilder!!!
nu skall vi slappa lite sen kl 21.00 e det "Johan Falk filmen- De fredlösa"

då e det lite godis i soffan skulle jag tro..=)

Såg en dröm i affären förut...!!!
marabou mjölkchoklad kaka med Passionsfrukt i!!!!!
GAAAAAHHH!!!

Försöker dom ta livet av mig!!!!
såg även choklad hjärtan med jordgubbar i med... JESUS!!!!

Nä får hålla mig till min mörka choklad ja..=(

hmm.. funderar lite över nästa helg.. då jag och Daniel skall fira 1 år... vi skall ju antagligen dra iväg någonstanns.. men vart??
Och vad skall jag hitta på till han.. funderar på att köpa nått litet eller nått till han och jag skall även införskaffa nått fint jag skall ha på mig i förföringstillstånd.. om ni förstår vad jag menar..=)
säger inte mer än så.. vill ju inte förstöra  det..=)
Skall kika runt lite nu.. ha det gott...

Kommentera inlägget här :