9 maskiner tvätt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... och dom 2 sista är igång....
det ni...
härlig Lördags syssla...=)
Vaknade 10 i morse... kunde då inte somna om trots att jag borde på grund av kvällens jobb. men får se om jag hinner vila lite innan jag drar till jobbet ikvälll...
magen blir ju alltid svullen på mig när jag sover middag men det beror ju oftast på att jag brukar äta nått innan jag somnar... INTE BRA!!!
hämtade ju Daniel i natt.. var så trött så jag knappt kunde prata... jag blir alltid förbannat hes när jag är trött...
är det ovanligt???
=)
jag och Daniel mös i sängen i morse men vid 11 gick vi upp.. Daniel dukade fram frukost medans jag tog fram dammsugaren...
sen vattna Daniel blommorna med...
måste plantera om mina blommor... kan fan inte sånt!!!
mer död än levande!!!
strax efter 12 kom Bettan hit...
hon har ju gått och förlovat sig och jag ville höra allt om det och se ringen....
hon hade med sig kladdkaka och glass som jag syndade med..
vägde mig i morse gått ner 4 gram på 2 veckor... SCREW THIS FUCKING DIET!!!
Händer ju ingenting ändå...
skiter i det.. jag är FET och får leva med det!!!!
tjötade på som alltid...
sen gick vi igenom mitt personliga brev på polisens hemsida.. hon läste igenom det och la sin syn på det hela.. ändrade lite och gjorde det bättre.. fyllde i min hälsokontroll och måste ringa vårdcentralen för att få läkarintyg på mina allergier och min tarmsjukdom...
sen e jag laddad och klar för pliktverket..=)
13-14/9
nä nu måste jag dra ner till tvättstugan igen...
massa tvätt..
slutar tvätta nu kl 16..
Daniel är hos sina föräldrar och Bettan åkte hem för en stund sedan...
skall äta nått sen vika tvätt och vila..
ikväll jobbar jag med syrran.. skall bli kul..
ha det

Kommentera inlägget här :