Ahhh...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vad gott jag har det.. och haft hela morgonen.. ibland e det så förbannat skönt att få vara själv..=)
miss it alot!!!
Älskar mitt sambo liv med Daniel men jag är en sån ensamvarg och måste därför få ha lite egentid..=)
Nu skall jag bara dricka upp mitt kaffe så skall jag faktiskt åka och hämta hjärtat mitt i Olofstorp..
Jag började med att faktiskt träna 1 timmes Body Combat här hemma...
är inte alls som passen på gymet men bättre än inget.. man blir mer peppad på gymmet.. man tar i mer och känner mer känsla i kroppen än här hemma..
men men.. svett blev jag..=)
Snygg?.. öhhh nej!
efter det så dammsög jag... vek det som var torrt av tvätten...
duschade och har nu suttit under filten i soffan.. helt tyst och skönt och läst typ 3-4 kapitel av boken.. snart kommit halvvägs... vill hinna läsa en bok till innan semestern är slut!!
har en klunk kvar av kaffet sen tar jag på mig och åker och hämtar godisen..
Händer idag då??.. inget tror jag..=)
I morgon är det ny vecka.. sista semester veckan..
och har väl inte jätte mycket planerat.. hundvakt på Onsdag...
och till helgen är det stor fest hos pappa...
skall bli grymt kul!!!
taggad som fan för det..
bra avslut på sin semester-..=)
på Söndagen är det Rix Fm festival i Göteborg... tradition att jag och Marie alltid går..=)
nä.. klunka i mig kaffet och ge mig ut i regnet.. ha det!!

Kommentera inlägget här :