Åhhhh..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ilandsproblem...
borde laga mat... *ORKA*

Borde tvätta mina underbara gosefiltar för dom luktar typ ... ja.. runk...*ORKA*

Sen sa jag upp mig från träningen förut så det betyder att jag måste sätta mig i bilen och åka till syrran och gå ut på en långpromenad med henne....*ORKA*

Jag orkar inget av det just nu....
seg idag....
känner mig alldeles vimsig!!!!
ändå sov jag middag förut typ 1,5 timme!!!!
vaknade i soffan och lyssnade på det hemska ovädret på utsidan!!!
ville bara sova vidare...
hemska vecka då jag går upp strax efter kl 5 på morgonen varje dag!!!
Blä , usch och fy!!!!
jag hatar att gå upp tidigt.. hatar det hatar det hatar det!!!!!
hmm.. nä får väl ta och ta tag i detta nu.. nått av det!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Jag finns ju alltid fem minuter.. bort och ofta sugen på promenad.... om man är frisk då :)



Kommentera inlägget här :