AJ!!!!!!!!!!!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Jag lider.....
jag har så sjukt jävla ONT!!!

Började känna av det efter lunch idag på jobbet... en ilande smärta som jag känt tidigare några gånger i mitt liv...
Den börjar på min vänstra skinka... ilar nedåt knävecket och uppåt ryggen på mig...
ISCHIAS nerven!!!!!
den är hemsk.. det är en nerv som sitter i skinkan som kläms åt av muskeln som blir spänd....
det är hemskt...=(
det blev bara värre och värre på jobbet och dom sista minutrarna så klämdes nerven åt ordentligt på mig 2-3 gånger det är en smärta utan dess like så jag bara skrek till och tårarna bara sprutade fram... jag vart helt genom svett...=(
FY FAN!!!!
Jag åkte hem.. lagade mat..
blev Lax med ungsgratinerade körsbärstomater med ost och pressad citron över... till det en sallad..=)
Mumma.. fick en mig en liten tallrik sen svidade jag om och åkte till gymmet.. stel som satan i skinkan...
tränade Body Vibe.. en ganska så enkel träning men jag var ändå grymt svettig..!!!!
efter det åkte jag och handlade.. kände i bilen att det gjorde ont som fan i skinkan.. alltid värre när jag sitter ner... skulle kolla mig i backspegeln innan jag körde av i Hulan då högg det till i nerven igen och jag bara skrek igen.. FY FAN!!!
haltade runt inne på ICA helt stel... såg snedknullad ut typ.. haha!!
Nä fy fan... hemma nu.. tatt en varm dusch med inpackning...
ätit kvällsmat... mumma..
2 knäckebrön med lätt leverpastej och färsk gurka på.. sen hackad persika i Kesella Jordgubb/lime.. löjligt gott..!!
Sitter i soffan och lider just nu...
Daniel gav mig rumpmassage i duschen förut men det har inte hjälpt.. skall smörja in med tigerbalsam på skinkan tänkte jag.. får se om det hjälper...
Ha det =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Prova voltarengel, det är som ipren i gelform, jag ordinerar ofta det til mina patienter med muskel smärtor och ledvärk. Och det är snällare mot magen. Titta också på stretchningsävningar för m. piriformis och glutealmuskulaturen, kan tänka mig at det är där du har muskelknutor. Men det är viktigt at du säker läkare om du får utstrålning ner i benen och akut om du inte kan hålla på urin och affäring. Då är det ern discusprolaps vi talar om.

Kram

Kommentera inlägget här :