Då Börjar kvällen ...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... leda mot sitt slut...
jag har precis målat mina naglar... både på händerna och fötterna...
inför festen i morgon... lyckades göra fransk manikyr på mina händer..
ser bra ut på långt avstånd.. mindre bra på nära.. haha... men ingen skall väl inspektera mina naglar..=)
Najs eller hur???
Har dock lite svårigheter med att skriva nu...
har så totalt inge tålamod alls för att få låta några naglar torka.. så lyckas alltid fucka up de.. men är extra försiktig nu..=)
jag vart ju iväg förut med systrarna...
vi fick fixat en as bra grej tills i morgon... lovar att ta bild i morgon...=)
efter det åkte jag hem och ladda för att Bettan skulle komma...
vi såg "Twilight" och halva "New moon"..=)
och gissa vad...
Bettan BLEV förhäxad av dom... vem blir inte det lixom...=)
LOVE THEM...=)

igår läste jag 11 kapitel ur bok 2.. haha...
Daniel började klaga lite på kvällen..=)
förstår jag...
han var så himla snäll och åkte och hjälpte pappa och dom och hämta partytält på jobbet och åkte och satte upp det i pappas trädgård förut...
skall bli kul i morgon..
När Daniel kom hem igen.. åkte Bettan och jag ställde mig och laga mat..=)
har bestämt mig för att dra ner på kolhydrater nu..
så detta blev det..
MUMMA!!!!
Sketagod sallad...och fläskfile med vitlöksklyftor..=)
och min goda kalla sås..=)
det var inte dumt..=)
nu har jag som sagt fixat naglarna...
skall låta dom torka...
sen gå och lägga mig...
ha det

Kommentera inlägget här :