Då var man kallad!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. till Pliktverket..=)
GAAAHHH!!!
Det börjat närma sig... min oskrivna framtid börjat ta form...
och jag har nog aldrig varit så osäker och rädd i hela mitt liv...
ja kluvnare än mig får man nog bli...
ena stunden skiter jag i det.. då vill jag leva med Daniel.. skaffa hus och barn och leva mitt liv med han...
nästa vet jag att det blir att flytta hem till pappa på helgerna och sen gå i skola i Stockholm och satsa på min karriär...
FAN vad jag önskar nån kunde visa mig vägen jag skall ta!!!!
************
Shit vad trött jag e...
började morgonen med utomhus träning vid Nääs... hel mysigt..
och frukosten efteråt är to die for..!!!
Ägg, bacon, lammkorv, färska frallor, färsk frukt, färsk juice..
ja så gudomligt...
nu har jag kommit  hem.. sitter i soffan och ser på "Våra bästa år" och dricker mitt kaffe.. skall snart duscha.. sen måste jag fan vila..
skall ut och plocka blåbär sen..
ha det!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Leva med Daniel,skaffa hus och barn och leva ditt liv med honom kan du väl göra även om du följer din dröm att bli polis! Så länge jag minns har du velat bli polis... nu har du chansen!!!! Älskar Danel dig (som han nu gör) finns han vid din sida och stöttar dig genom detta.... men om du nu måste välja??? Vilken dröm är störst? Detta kan ju vara sista chansen att bli polis, men de andra har du hela livet framför dig att göra (nästan hela i alla fall).. Fast du ska nog inte lyssna för mycket på andras råd (inte mina heller) utan följ ditt hjärta, så blir säkert allt bra! Kram

2:a kommentar, skriven , av Karin:

Vill man ha ett hus och barn så är det en god start att skaffa sig en stabil utbildning och ett relativt välavlönat arbete! Jaja, du vet vad jag tycker.

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Gryyyyyyymt Malin! Grattis!!!!!

Kommentera inlägget här :