Dagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Japp idag är det Fredag...
inte många dar kvar av semestern.. har ju nästa vecka oxå.. men ändå..
Jag var så sjukt trött igår kväll så jag låg i sängen redan innan kl 22...
slockna som ett ljus...
och har sovit så hårt.. drömt helt sjukt mycket och om så sjuka saker...
hade ingen verklighetsuppfattning när jag vaknade!!!
Daniel gick upp tidigt dock och åkte redan innan 9 på morgonen ut till verkstan för att fortsätta jobba med lasbilen dom köpt..
jag låg kvar och ville sova en stund till..
vaknade på tok för sent...
upp.. ställa mig och baka blåbärspaj.. duscha göra mig i ordning sen åka hem till Mamm med nybakad paj..=)
Linda kom dit oxå..
vi fikade och åt nästan upp hela pajen.. mamma tyckte den var så god...
och det var den ju.. haha
blir så illamående av att äta den bara.. tror det är sockret i den som gör det..!
Jag stannade kvar en stund med min älskade mamma.. hade ju inte träffat henne på så himla länge...=(
klia henne på ryggen och kramade henne..
Min älskade mamma...
Efter mamma besöket åkte jag till Allum och mötte Marie där...
jag shoppade INGENTING!!!!!!
kände mig så stolt.. kliade sjukt mycket i mina fingrar när jag kika på kläder för bara 49 kr...
jag vägrade... haha.. jag är grym!!!
Jag pratade på som vanligt med Marie. snubblade riktigt på orden för allt jag ville säga.. haha
fick ta djupa andetag och lugna mig där ett tag..=)
vi käkade varsin sallad på Paprika .. sen gick vi ner till Maxi och handlade sen åkte jag hemåt..=)
nu sitter jag i soffan och tänker lägga mig och läsa ut boken nu.. för nu fick jag lånat den första boken i Twilightsagan av min syster så nu måste jag läsa ur den sista boken för att börja med den första..=)
Första boken..=)
jag har precis öppnat en öl..
skall dricka upp den och se vad kvällen har att bjuda på.. blir nog lugnt..=)
ha det

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Alltid lika mysigt att träffas och du var riktigt duktig som inte shoppat något idag :)



Har svårt att släppa boken, slutar läsa av ren trötthet på kvällarna då det bara är då man har tid att läsa...



Gott det hade varit med en öl.. hmmm.. eller just det, så får man ju inte tänka som gravid ;)



2:a kommentar, skriven , av malin:

ja visst är det svårt att släppa boken.. jag har läst ut min nu.. skall börja med den första nu..=) haha.. klart du får tänka så.. för mig får du det..=)

Kommentera inlägget här :