Får jag gå och lägga mig nu?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Väntat hela dan... ja sedan jag gick upp på att bara få gå och lägga mig igen så det tänker jag göra nu...
skall lägga mig i sängen och läsa min undebara bok och sen somna gott...
jag ÄLSKAR boken...
Jag har redan läst mer än halva boken...
kan inte sluta läsa...
ja vi fick ju hämtat min bil förut...
skönt..
sen åkte vi hem till Daniels föräldrar...
var snor hungrig..
så det otroligt goda grillade köttet med potatisgratäng och god sallad till slank ner rätt fort!!!
Var sååå gott..
och grillad majskolv oxå..
FAN vad gott det e..
Daniels pappa gav mig en öl så jag kunde återställa mitt bankande huvud...
funkade väl så där...
mått skit idag.. och vägrar dricka mer på semestern..!!!
Nu har jag 2 veckor kvar...
dom skall jag njuta av..
semester schema för nästa vecka kommer upp i morgon..=)
nu skall jag lägga mig... ha det!

Kommentera inlägget här :