Måndag kväll!!! =)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... vaknade i morse och trodde inte det var sant hur trött jag va... jag trodde aldrig jag skulle kunna vakna till liv... var verkligen klubbad.. men upp åka till jobbet och göra sitt!!!!
efter jobbet åkte jag och handlade sen hem och äta lunch.. la mig sen i soffan för att läsa lite.. orkade knappt ett kapitel förrän ögonen ville igen på mig.. somnade och vaknade först halv 5... SHIT!!
Trött??.. ja något.. haha
strax efter det kom min älskling hem.. började med maten.. blev feta ost och basilika fylld kycklingfile...
sjukt gott... ugnsbakade körsbärstomater med basilika och en god sallad till=)
mumma!
sen bytte jag om och drog till syrran.. vi gav oss ut på en långpromenad... gick nästan 7 km.. kändes i höfterna..!=)
Hade med oss Erla först men hon drog så in i helvete så Henke fick hämtat henne..!!!
stannade en sväng hos Linda och tittade lite fångarna på fortet..
och hånglade lite med Erla.. den hunden älskar att hångla... !!
Jag och Henke snackade Historia kursen.. den gick ju jag för 2 år sedan nu är det Henkes tur.. så han har fått min bok plus alla anteckningar och lappar och prov som jag haft!!!
han vill ju oxå bli polis... =)
hsn e lite avis på att jag kommit så långt...=)
men jag lär ryka nu på pliktverket. prykologen kommer syna mig och skicka mig till psyket med en gång.. haha
nä.. jag mår ju faktiskt bra nu... inga "svarta" dagar längre...!!!! =)
inte haft på flera månader!!! =)
nu när jag kom hem så duschade jag.. var tvungen att få av mig Erlas dregel från allt hångel då det började klia på mig.. det e ju FAN att man skall vara allergisk..!!!
nu har jag gjort varsin Smoothie till mig och Daniel..
gjort på... plommon, ananas kross, melon, mjölk och fruktdryck!!!
nu skall jag njuta av den sen gå och lägga mig.. mycket i veckan!!!
ha det

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack snälla söta du Malin, blir alldeles varm inombords! Helgen var välbehövd och helt underbar! Vi är rätt lika vi :)

Du är ju en grym kock, vill du bli min? ;)

Hoppas du mår dunder!

Kramar

Kommentera inlägget här :