Måndag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. japp.. då har man jobbat...=)
Tänkte dela av mig om den goda maten vi åt igår ..
hamnade på en liten grekiskt restaurang som ligger på Grönsakstorget i Göteborg... precis brevid köttbullerestaurangen ... =)
dom hade Söndagsmiddag för 189:-
3 rätters...
mumma..
förrätten fotade jag aldrig...
men varmrätten och efterrätten...
Varmrätt... lammkotletter..=)
efterrätt...
valnötskaka med jordgubbsglass...
var mumma...
=)
Idag skall jag bara ta det lungt...
blir nog en promenad senare bara...
skall träna Body Battle i morgon...
Body Vibe på Onsdag..
och Body Combat och Body balance på Torsdag!!!
Ha det så länge...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennnie:

Vilken söndagslyx!!!! Va roligt att ni kommer =)! Då får jag äntligen träffa dig =)! Tror inte Daniel har sagt det. Men vet du vad jag kom å tänka på nu. Pajerna är inte mjölkfria =S... fan det tänkte jag inte på innan. Har du tabletter? Annars får du äta av det andra bara om jag inte hinner fixa mjölkfria.

Kram

Kommentera inlägget här :