Min älskling...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. är hemma.. och vi skall bara mysa sönder soffan ikväll med film och tacos och massa mys..
Daniel är ju bakfull så mycket ...
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

jag hade precis en JÄTTESTOR spindel som kröp på min dator!!! han föröskte bygga bo i min dator och jag kan svära på att han stod och peka finger åt mig och hota mig till LIVET!!!!

Daniel skratta såklart som fan åt mig och min vän PANIKEN.. men han fick hämtat papper och ta hand om det lilla kräket!!!!

Så nu kan jag pusta ut och fortsätta skriva..=)
... mer lär vi inte orka göra...=)
Vi handlade på vägen hem...
jag var ju hungrig nu då jag bara ätit frukost men han hade ju slängt i sig en massedont pizza precis... så jag fick ta mig en macka nu bara... så får vi äta senare..
hade köpt sånna där goda marinerade vitlöksklyftor... oopa.. hela burken utan 4 st råkade visst slinka ner.. haha.. STINKER!!!

nä..
nu skall det kollas film!!!
ha det

Kommentera inlägget här :