Mycket som händer i veckan!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... har precis fått i mig lite lunch.. kyckling från igår med sallad ..=) mumma...
är dö trött nu...
skall på IBS möte idag halv 4 men kom precis på att det kostar ju fan 50 spänn att gå på det!!!
Har 20 kr i plånboken och 31 kr på kontot...
kan man dela upp det tro???
e fan illa nu dan innan löning!!!
jag kanske skiter i det...
hmm..
får se hur jag gör,...
tänkte vila en timme nu.. sen skall jag väl se om jag åker dit då...
sen hem och baka... citronkaka och chokladmuffins till jobbet i morgon...
det betyder att jag får ta med mig musik till jobbet som alla måste lyssna på..
våra regler.. den som bakar får spela SIN musik.. haha..=)
tar med mig den nya Björn Rosenström skivan...
som då även är signerad..=)
sen tar jag även med mig min Ipod.. så klart!!!
=)
ikväll hoppas jag på att ha kommit med på Body Battle!!!!
väntar svar från gymmet om det...
den börjar halv 8..
i morgon så är det Body Vibe...
på Torsdag jobbar jag tidigt oxå.. för 14.30 skall jag vara tillbaka på jobbet och duka för stor kräftskiva vi skall ha på jobbet.. alla våra säljare plus våra återförsäljare och alla från Norge och Danmark kommer.. en hel del folk med andra ord.. kommer bli grymt kul!!!
blir en lång dag på Torsdag..
på Fredag jobbar vi 8-14.. sen på kvällen är det fest igen.. denna gång på Aspenäs...
får se om jag skall med då..
nä.. nu skall jag vila.. ha det!!!

Kommentera inlägget här :