Nä....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... tråkigare liv än mitt just nu får man leta efter...
kunde ju lika väl jobba...
Daniel jobbar nere i verkstan nu dagarna i ända för att få ordning på deras lastbil.... som dom skall ha i företaget..
jag ligger och sover till 12 på dagarna.. kan FAN inte komma upp... mina drömmar jag har innehåller betydligt mer än vad hela mitt liv gör...=)
haha.. kan bara skratta åt det.. men samtidigt undrar jag vad alla dessa drömmar vill säga mig!!!!
dom är så sjukt udda!!!!
på grund av mitt tråkiga liv så har jag blivit besatt av böckerna jag läser inom Twilightkategorin...
fick den första boken av Linda i Fredags .. har 2 kapitel kvar sen är den urläst..
hade läst ut den igår kväll om det inte vore för Daniels klagomål då jag bara hade suttit med en bok framför ansiktet sedan han kom hem igår eftermiddag...
såg när jag vara på bio med Marie att det kommer ut en pasodi på alla twilight filmer nu...
haha.. kan inte annat än skratta den verkar grym..=)
Det påminner mig om vad som händer på Torsdag... skall se både Twilight och New Moon med Bettan.. hon har ALDRIG sett dom!!!!!
CHRIST!!!!!

Nä...
Idag skall jag nu få i mitt lite frukost.. sen åka till gymet.. och på vägen hem hämta bok nr 2 av Linda...
sen då?
fy fn vad tråkigt detta e..
jag vill hitta på nått NU!!!!
jag SKALL åka till Marstrand innan veckan är slut!!!
ha det

Kommentera inlägget här :