Något bakis...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... hallojsan...
sitter i soffan med ett något så där snurrande huvud...
usch...
jag dricker ju typ mig aldrig full på grund av mina åkommer som kan hända av det så att vara bakis är väldigt annorlunda för mig.. haha..
men idag kan jag nog kalla mig själv B A K I S!!!!!
FY..
gjorde ett ryck nu med att bädda sängen och ta hand om disken och torka av alla bord... så nu snurrar det ännu mer...
shit kl är ju redan tjugo över 1...
vi skall försöka få nyktrat till här snart och åka och hämta bilen som står hos Jessica och Anders...
sen hem till Danile föräldrar tror jag...
sen ikväll skall jag på BIO med Marie...
vi skall se denna..
tror den är riktigt bra..=)
I veckan som kommer så skall vi alla 4 (Tommy, Marie, Daniel och jag) gå och se "Trollkarlens lärling"

den lär ju oxå vara grym!
okej kvällen igår då..
den var riktigt bra...
var mycket fram och tillbaka hemma om vart vi skulle åka.. och Daniel segast i stan är ju inte direkt snabb..
vi kom 1 timme senare än väntat hem till Jessica och Anders...
*suck*
men men.. vi fick grillat och käkade gott..
drack och satt och tjöta..=)
Jag och Betsy och jag med kvällens outfit.. vad tycker ni???
Jag stötte på min älskade gumma Marie utanför tälten..=)
stod och tjöta ett tag..=)
självklart tjötade jag med dessa oxå ett bra tag.. haha..=)
Väl inne på Basic gick det bara utför.. haha
det stängde ju tyvärr redan kl 2.. jag var grymt laddad för mer party men det var att sätta sig i en taxi.. somna i den och åka hem.. haha
tok somnade väl hemma både jag och Daniel..
får ta och slappa ett tag till nu sen åka och hämta bilen..
ha det! =)

Kommentera inlägget här :