Nu kan jag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. äntligen få slappna av...=)
alla maskiner är tvättade  alla tvätt är vikt och det sista som inte är torrt hänger på torken..=)
jag har även hunnit laga mat...
gjorde lax med morötter och brysselkål och med Arlas skagen panna i... sen en advokado och oliver till det...
Mumma!!!
får se hur magen hanterar det...
nu är det "den oändliga historien" på tv
Jag älskade denna film som liten!!!
nu känns den ju lite overklig.. haha
men ändå underbar och jag gråter som ett litet barn varje gång hästen drunknar i kvicksanden... !!!
Daniel är på väg hem.. jag skall vila lite sen kl 19 tar jag på mig och sminkar mig och 19.30 åker jag till Floda hämtar upp Linda på Statoil där sen åker vi och jobbar...
dom flesta verkar ha en kräftskiva att gå på ikväll så ha å trevligt då.. =)

Kommentera inlägget här :