Shopping

publicerat i Shopping;
.. ja för det är ingen vanlig dag nej det är faktiskt löne dag ..=)
blev icke mye.. då jag MÅSTE tänka mig för.. men öppningserbjudanden och reor kan man väl inte säga nej till..
dagens...
blev tok sugen på att köpa sjalar nu till hösten och visste att dom har miljoner sjalar i affären "Limit" i Lerum.. så dit åkte jag efter jobbet idag...
2 sjalar blev det... 1 för 70:-
2 för 120:-
köpte även denna...
40% rabatt.. så den kostade bara 78:-
blev även denna inför kräftskivan på jobbet i morgon...
139:- i öppningserbjudande pris..=)
tänkte svarta leggins... kanske dessa...
som jag köpte i somras... med dessa på fötterna...
och så en av sjalarna...
vad tror ni om det?..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Snygga saker du fått köpt...

Antar att den ena sjalen är till mig ;)

2:a kommentar, skriven , av malin:

haha.. ja jag tänkte på dig när jag köpte den.. men den är faktiskt såpass snygg så jag vill behålla den själv.. haha..=)kram

Kommentera inlägget här :