Slog rekord idag!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. jag gick upp redan kvart över 9 idag!!!!
DET NI!!!
Daniel åkte till verkstan då så då kände jag mig utvilad och bestämde mig för att lika väl ruska liv i mig själv...
låg och kika på tv... nu har jag gått ur sängen... ätit frukost och skall koka lite kaffe...
kl 12 skall jag träffa systrarna... mission secret..=)
efter det kanske jag skall möta upp Marie... kl 4 skall jag träffa Bettan och hon prata om att Jessica skulle med oxå.. får se .. vi har ju pratat om att se Twilight filmerna.. men det verkar som det bara är jag som är lyrisk över att bevisa för Bettan vad hon missat..=).. haha
Daniels mamma hörde av sig till mig igår och fråga om jag ville tillbringa dagen med henne.. hon ville bjuda på lunch och så ville hon åka ut till eriksbergshallen där dom visar konst... tavlor som Leonardo Da Vinci målat bland annat... jag tyckte det lät som ett underbart förslag men hade ju lovat Bettan först och måste ju träffa systrarna för detta secret misson för idag är sista dagen att fixa det..=)
så vi sa att vi skulle hitta på nått en annan dag...
jag blir jätte glad av att hon frågade mig i allafall..=)
bättre svärmor får man leta efter!!!
=)
nä.. ett ryck nu.. ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Asa:

Harligt att ha en sadan svarmor som faktiskt vill ha med en att gora :-)

Hoppas att ni hittar pa nagot kul snart.

Kram

Kommentera inlägget här :