Bildbomb!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja vad säger ni.. skall jag rota fram dom konstigaste bilderna på mig???
Jag som kosackdansare...=) Aug-07
Så här kan man se ut när man lagt vantarna i mössan och e sketfull när man kommer hem!!!
Jan-04
Blondie okt-04
gillar min hårfärg här=) Juni-05
Första gången jag testade spray tan... hahahahahah.... vänta.... hahahahahahaha!!!!
April-06
Tjock och Blond! sensommar -02 tror jag=)
Oskyldig 20-åring=)
Glad 21-åring=)
Bilder tagna för min första cdsingel -01
Mitt artistnamn var Zuduze...
MY GOOOOOD!!!!
taget hos min absoluta favorit vän Jolle=) Våren -03
Minigolf i Skåne Aug-06
Hemma hos min gamle vän Madde Nov-08
Jag och ett ex Juli-01
Hemma hos mamma Oktober-02
Jag och syrran i Danmark -02
Hemma hos Marie Juni-04
På tåget hem Februari-05
Jag vid Bingolottohjulet April-06
Ja det får räcka för nu=)

Kommentera inlägget här :