En liten tröttis....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
shit orkar knappt knappa på tangenterna...
lägenheten luktar matos.. mina kinder bränner av både värmen från matlagningen , gårdagens solning plus kraftansträngningen av skojbråk med Daniel!!!
Sen att min höger arm hängt med mig som nått förlamat idag efter Badmintonen i morse...
jag har så ont i min arm efter detta... helt sjukt... jag har nog inte riktigt den muskeln som killar har där i armen...=)
att lyfta min vattenflaska under arbetsgången idag det var ett rent helvete.. var tvungen att dricka som fan så att vattenflaskan skulle bli lättare...=)
haha...
Men det var kul med Badminton i morse...
var många många år sedan jag spelade...
jag var nog typ 9-10 år senast jag spelade med pappa...=)
inte vann vi men jag gjorde mitt bästa och så åt helvete var det ju inte...=)
måste prövas igen=)
**********
Arbetsdagen gick bra... avslutade med att packa kataloger... kataloger som vägde 19 kg st.. som skulle i 50 olika paket... jag var ännu tröttare i mina armar efter det... =(
Men men.. efter jobbet åkte jag hem till pappa en sväng... pratade med Mona.. (pappas fru) vi planerade julen.. då vi i år skall fira hemma hos pappa...
efter det åkte jag hemåt.. då stod Daniel och lagade mat!!!
Mumma...
var så sjukt hungrig vilket jag varit hela dan känns det som... har jag mask eller???
man undrar fan ibland... kan äta hela tiden om jag får bestämma...
men det får jag FAN inte...
Visst jag vet att jag ALDRIG kommer bli en pinnsmal supermodell på runt 40 kg...
nej jag kan mer sträva efter en muskolös normal tjej på runt 65 kg..
Som Whitney Thompson som vann Top Model säsong... öhh.. hmm.. ingen aning! Grymt snygg e hon!!
eller så strävar jag helt enkelt bara till att kunna få se ut så här igen!!!
Japp det är jag... =) 66 kg vägde jag här...=)
Feb-08..
det här e SMALT för att vara jag bara så ni vet!
men men... nog om vikter!!!!
Jag klagar inte...
så länge jag rör på mig tillräckligt mycket så kan jag unna mig godsaker då och då..
jag är inte FET det vet jag... lite mullig och behöver tappa ca 7 kg det är allt...=)
På tal om vikt och sånt.. ser ni på femman nu???
Usch... plastikoperationer som gått fel!!!
Nä... trött e jag... funderade på att gå ut och gå idag men jag är helt slut idag.. tränade ju i morse.. det får räcka...
Har en lyrisk pojkvän här hemma idag...
det nya spelet till World Of Warcraft kom ju ut idag så gissa vem som kommer sitta uppe hela natten och spela??
*suck*
Daniel vill att jag oxå skall börja spela och försöker lära mig allt om denna fantasivärld...
jag vet hur jäkla beroende framkallande detta spel är så NEJ TACK!!!
Nä... kika på tv och slappa ...
ett långt inlägg... men antagligen det enda inlägget idag=)
En mycket seg Malin säger Hadet!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Oooohlalala, snygging där!

Tack gulle, du gör mig glad :)

KRAM

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Malin , klipp bort lappen på duschdraperiet ;) hehe. Förstår inte hysterin över nya wow. Det kommer ju finnas kvar imon och nästa år :p hehe, då spelar ändå jag med :p

3:e kommentar, skriven , av malin:

haha.. tack för tipset Therese!!! =)

4:e kommentar, skriven , av Emma:

Malin, snygging där!

Frågan é, vem var i ditt sovrum o tog detta hotta foto? Hihi! ;)

Kommentera inlägget här :