Fjärde advent=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Alltså.. kan tiden gå fortare eller?????
Jag blir nästan rädd!!!!
Shit pommfritt.. snart är julen här och svosch så e det Januari.. och man fattar ingenting!!!
Jag längtar som fan till på Tisdag kl 17 då lämnar jag jobbet för typ 2 veckors ledighet....
GOTT!!!
Jag skall köpa min älskade dator.. som jag längtar... denna datorn slängs i sopperna tror jag..=)
jaja... 4 ljuset är tänt!!!
känns som igår då jag staplade i snön ute o skogen och leta granris och kottar.. haha
Silken dag jag haft idag...
upp vid elva och fixa mig kl 12 var pappa här och så åkte vi in till stan...
började med att köpa en julklapp till pappa från lillsyrran och hans fru sen åkte vi in till Nordstan och käkade ... haha.. tog typ 2 timmar innan vi började shoppa.. och då ytterligare 1 timma innan jag hittade det jag skulle ha.. jag ville slita mitt hår av ren frustration då jag inte hitta rätt stl.. det var slut i ALLA affärer... jag och lillsyrran var helt slut... hittade i allafall till slut... blev julklapp till Nora, Oliver, en sista julklapp till Daniels mamma och 2 julklappar till Daniel...
har 3 julklappar kvar att köpa till min älskling=)
sen en till Carolyn, Robin och så skall vi lägga ihop till en värmfilt till mamma vi systrar!!
sen är jag KLAR!!!!!!
så jäkla gott!!!
Var gott med mat hos Daniels föräldrar förut.. var så trött så jag visste knappt vad jag hette bara...
vi åkte hem innan nio och jag har nu slått in julklappar och fixat med bloggen...
den är inte klar ännu... får se vad som händer mer... vill ju självklart ha en snygg text i min Header med... får se vad det blir..=)
jag är så jävulskt trött nu...
har ni sett så röda ögon???
nä.. dax för sängen...
i morgon jobbar jag sent... Tisdag med... sen fyller jag år...=)
hihi...
Natti natt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

Kommentera inlägget här :