Fy fan vad jag är bra!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Nu sitter jag vid datorn och unnar mig detta...
SOCKERBOMB!!!
Nä.. är faktiskt sockerfritt godis..=)
men är väl fullsketen med annan skit!!!
Jag har varit grymt duktig nu...
stor städat lägenheten...
plockat undan.. dammtorkat på dom flesta ställena... dammsugit och torkat golv...
jag är helt slut nu...
men resultatet!!!
vardagsrummet... och ser min nya data plats där längst till vänster??
Japp där sitter jag nu.. Daniel brevid mig...
Köket!!!
Badrummet....
The bedrum..=)
...and das hall..=)
nice huh???
Nu är min lägenhet laddad för kalas i morgon...=)
Skall upp halv 10 i morgon.. försöka komma till Ica innan halv 11 och hämta alla smörgåstårtor och vanlig tårta köpa massa dricka sen hem baka lite sen ta emot släkt och vänner...=)
TJOHO!!!
Japp.. jag fyller år i morgon för er som missat det...
jag gillar att fylla år...
till skillnad från annat folk...
jag skiter i presenter jag är bara glad att folk vill fira mig...
dom senaste 3 åren har jag haft dom bästa födelsedagarna i mitt liv...
förra året när jag fyllde 30 var ju sjukt bra...
men året innan var för jävla kul med... och året innan dess kom ju Jenny upp från Skåne och överraskade mig med en liten minispa upplevelse... oj så kul vi hade..=)
nä skall bli trevligt i morgon...
och nu är jag ju LEDIG!!!
det skall bli så jäkla gott!!!!
nu skall jag njuta.. kanske lite popcorn och film??
hmm.
Ha en trevlig kväll=)

Kommentera inlägget här :