God kväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Då var man hemma och bosatt framför sin dator igen... löööööve my dator.. jag kan lyssna på spotify, ha igång fejan OCH blogga samtidigt utan att den hackar... jag är så lycklig!!!
Har nu även fört över alla bilder jag äger och har till den så nu kan jag bjuda på massa bilder=)
Hockeyn var grym.. dom vann så klart!!! DEt var lite knivigt där ett tag men sen kom dom allt.. och en halsduk och mössa inhandlades...=)
2 öl slank ner med och det var mysigt att få umgås med Jessica snuttan=)
pössgurkan..=)
osså muppen jag=)
Nä... skall sitta och pilla lite mer på datorn...
snart sängen tror jag...
Daniel drar till Tyskland i morgon för alkoholinköp... gott!
Under dagen får jag besök av Bettan och kanske Jessica .. vi skall ha Twilight mys... kika filmerna och äta gott...=)
ha det gott...
silken snygging eller hur...?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack för din peppande kommentar, arbetar fortfarande om omställningen men börjar som sagt "inse" :)

Gott nytt år sötnos!

Kramar om

Kommentera inlägget här :