God kvälll kära läsare...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Här sitter en mycket seg Malin...=)
Idag fick vi slutat redan 19.30..
bara 12,5 timmes arbetsdag.. rätt lagom...
har nu jobbat 25,5 timme på 2 dar...
det låter rätt mycket men det är faktiskt inte så farligt.. vi har rätt kul på jobbet under dessa timmar...
vi har kommit rätt långt.. i morgon skall vi vara klara... hoppas på att få sluta 15.30 senast i morgon!!!
Har suttit mest med pappersarbete idag... suttit och lagt in rätt antal på datorn... sen tatt ut det som kallas diff på dom artiklar det skillt mest på i antal.. i morgon skall vi gå och kontroll räkna det som haft högst summa...!!!
nån som fattar eller ens e intresserad och bryr sig??..
haha.. nä tänkte väl det...
har varit grymt tråkiga inlägg i 2 dygn nu.. jag vet...!!!
inte för att mina inlägg är så grymt mycket roligare annars men ändå..=)
I morgon kväll skall jag vara människa igen...
FREDAGSMYS!!!!
sen är det Lördag.. då e det mys med Bettan istan...
sen på kvällen jobbar jag!!!
nu är jag så trött va...
det tar nog mer än man tror på en...
man blir mest seg i huvudet lixom..
har duschat och skall snart krypa ner i sängen.. Daniel är och tränar och kommer väl hem snart!
Mysigt att få träffa min älskling!!!
nä roligare än så här blir det inte... så ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Hahaha, jag föredrar värme utan tvekan:)

Sälen blir grymt kul, men kallt där va? :)

Kramar

Kommentera inlägget här :