God natt inlägg=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja då ligger man nerbäddad i sängen då som den tant man e... Min mycket yngre andra hälft svänger sin lurviga på Trädgårn as we speak...
Har haft en mycket rolig men ganska kort kväll..
julbordet var helt jäkla underbart...
alltså.. det julbordet på Novotel går inte av gör hackor.. så mycket skaldjur.. och som jag älskar skaldjur.. speciellt krabba och kräftor...
oj så jag ätit..
en tallrik med skaldjur, sill och ägg.. sen en tallrik varmt med köttbullar, prinskorv och sånt.. sen en tallrik skaldjur igen... sen risalamalta och choklad...
fy fan vad mätt jag blev.. men oj så gott det va...
dom flesta drog efter maten så då vart det bara jag, Daniel och hans kompanjon i företaget.. Robin kvar...
vi tog Taxi till Vasastan och gick in på Viktoria.. oj så förvånad jag blev när en bekant stod bakom baren.. en kompis till min kära vän Marie... stod där.. hälsade på honom och fick köpt öl och fick även varsin shot av han gratis.. mumma...
blev lite black jack och en cider till där sen drog vi vidare...
vi gick till Trädgårn där jag släppte av pojkarna.. jag ville hem.. har varken pengar , ålder eller lust för att festa vidare.. lämnade min älskling där och gick mot stationen.. pissenödig som jag inte vet vad...
fick växlat min sista 50 lapp på pressbyrån för att sen försöka växla en tjuga till 5 or i växelatoumaten... tror ni den funka..!!!?? NEJ pissenödig as hell stod jag där och svor åt automaten.. fick sällskap av en annan tjej i min situation.. sluta med att vi hamnade på samma toa och fick hålla dörren åt varandra.. i slutet kom det fram att hon bara var 15 år!!!!!!! och lika onykter som mig... hon trodde jag var 22 och vi gick glada åt olika håll sen ... haha...
fan vad gammal jag e..=)
gick på bussen hemåt och tjöta lite fylle snack med busschauffören..=)
Obligatoriskt lixom..=)
nu ligger jag här...
en bild bomb kanske...?
ja varsegoda då..=)
På väg in.=)
Jag med min Cosmopolitan...=)
SKALDJUR!!!!!
Detta är bara en del av godisbordet..=)
Dax att dra vidare...=)
På Viktoria... halvslirigt..=)
Robin och Daniel.. dom gjorde en så kallad Malin-smile-pose sa dom..=) hmmf...
Nä en trött tjej skall sova nu... natti natt...=)
GOD NATT!!!



// EGOFJORTIS MALIN=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Vem va det bakom den baren??? :)



Fin du va i kväll och maten såg ju god ut..



Man blir inte äldre än vad man gör sig gumman, men lika bra att vila upp dig. Du kommer behöva krafterna när vi närma oss 40 för då kommer vi säkert komma i en "härlig kris" och klä oss som 20 åringar och skaka rumpan på dansgolvet... ;) Ses sen.. kramis

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack för du tänkte på mig under tävlingen, du är så underbar!

Nu ska jag bara vila lite sen kör vi järnet :)

KRAM

Kommentera inlägget här :