Hallå där...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..Innan jag blir för full av rödvinet jag hinkar i mig så tänkte jag skriva ett inlägg om dagen...=)
Väntar på att Daniel skall bli klar med alla mina inställningar på min nya dator.. sen tänkre jag sätta mig med den.. lägga in bilder och lite sånt...=)
AS KUL!!!
skall det bli...
dagen har varit kanon=)
bion var ju aaaaaas balll.. haha
fan vad jag och syrran skrattade.. och ni som känner oss vet att vi inte skrattar tyst direkt.. nä skall man skratta så skall man göra det med stolthet.. haha..
inte många som vill gå på bio med oss på grund av våra skratt.. men men..
snygga och glada..=)
Efter bion åkte vi in till stan...
jag fick fyndat..
käkade även på Subway vilket har blivit nån slags vardagsmat för mig... det e ju såååå gott!!!!
efter det hämtade älsklingen upp mig på busscentralen i stan...
hade då kollat kontot... JIPPIE!!!!
Efter ett samtal så hade min lön nu kommit in från Stures... GÖTT!!!
Nästan 3500 kr mer...=)
åkte ut till Elgiganten i Bäckebol.... TJOHO.. hittade en sötnos med en gång... Daniel kan ju det där med datorer så han sa bara.. "Ta den"
så då gjorde jag det....
Mötte Therese och Mikael där med Kompisar till Daniel.. dom skulle köpa Tvättmaskin..=)
NAJS!! =)
Vill oxå ha tvättmaskin i lägenheten.. men det får bli i våran kommande trea som vi skall flytta till.. skall bara hitta denna trea först..=)
nu har vi som sagt ätit lite.. och jag dricker rödvin...
det e fan styrka i det jäkla vinet.. shit...
i morgon blir det Ullared med syrran... TJOHO!!!
nu ... öhh.. vänta på min dator...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

trevligt att stöta på er ;) Snygg tvättmaskin blev det oxå :D

Kommentera inlägget här :