Hej folket=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... sitter mätt och nöjd i soffan och har gått igenom korten från igår...=)
var ju ett riktigt trevligt julbord...
uppträdandet var grymt bra!!!
maten var så god så jag satt bara och stöna när jag åt den... fan vad gott det va... jag tror bannemej att deras mat slog Novotels även fast dom inte hade skaldjur!!!
mmm...
tänkte släppa en bildbomb på det hela så ni kan se...=)
smakar på desserten=)
Smile for the camera..=)
Idag var ju folket rätt sega... och vi fick gå lite tidigare som tur va...
åkte och tankade sen handlade kvällens middag och sen hem och började dona lite... Daniel fick dammtorka och vattna blommorna och hjälpa mig upp på vinden med massa grejer... jag dammsög och fixade lite... vart lite nervig för Helge hade inte kommit in.. släppte ut han när jag åkte till jobbet i morse.. så jag sprang ner och upp en gång i kvarten för att se om han skulle komma in.. men han syntes inte någonstanns... jag mådde skit..
han är ju aldrig ute längre på grund av kylan så jag trodde ju självklart han låg ihopkurad någonstanns.. förstelnad av kylan...!!!
USCH!!!
till slut hörde jag krafset på dörren flög upp och öppnade och gav han en utskällning som hette duga.. att skrämma sin mamma så!!!!!
Nu får han inte gå ut förrän knopparna brister!!!!!
nä... slapp in das soffa nu... !!!

Kommentera inlägget här :