Lördag den 11/12!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tjenare min goa läsare...=)
oj så jag somnade gott igår...
haha.. jag slocknade på 2 röda tror jag..=)
vaknade idag kvart över 9.. pissenödig as hell.. upp pissa.. sen lägga sig igen jämte min käresta och somna om.. vi vaknade efter 11 ...
upp .. bädda och börja med tvätten...
Daniel fick duka fram frukost så länge...=)
nu skall jag dricka lite kaffe sen åka till Allum..
Min stackars lillsyrra har alldeles för mycket läxor så hon kunde inte följa med mig idag vi skall istället åka nästa helg...
Försöker övertala Daniel att följa med nu men han vägrar gå bland butiker med så mycket folk som det e nu i julruschen...
förstår han.. istället vill han ge mig pengar och få mig att köpa alla hans julklappar...
hmmmf...
nä.. kaffe.. sen dusch.. sen Allum...
rätt trött på Allum.. men men.. ikväll skall vi ju på Julbord så måste samla kraft till det..
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack snälla, det betyder sååå mycket!!!!

Haha, mer neger ska jag bli:)

Grymt på mässan!

Kramar om

Kommentera inlägget här :