Middagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ligger i magen...
blev en riktig hushållskost idag...
stuvade makaroner med köttbullar=)
mumma vad gott det va...=)
Min bil skall fixas i morgon bitti... jag får ta komp från jobbet och fick ju ringt min chef och kollat om det var okej.. det var det ju...
Daniel hämtade upp mig förut så åkte vi och handlade...
Fick ett sms från Bettan som fråga om jag ville gå en promenad... säger jag INTE nej till så hon är på väg hit då jag inte kan ta mig någonstanns för bilen...=(
så ha det gott då..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack, du är så snäll alltså, jag blir så glad!

Självklart är jag jättenöjd, tack för all pepp på vägen!

Jag längtar till våra pass, ska bli håååårt :D

Kramar om

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Tack snälla du vännen, vad söt du är!

Är apsjuk nu men ska bli frisk och lägga upp en plan sen kör vi, ska bli skoj:)

Dina köttbullar ser gudomliga ut :)

KRAMAR

Kommentera inlägget här :