Överförgiven...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Japp nu drog Daniel....
Till Tyskland...=)
Han skall handla lite godsaker inför nyår...=)
Fick packat hans matsäck, hälla kaffe i termosen och pussa han hejdå..=)
Hoppas dom kör försiktigt!
Pudding och Trez
åker ju med .. jag själv njuter bara av att få vara själv här hemma nu...
Jag skulle ALDRIG palla att sätta mig i en bil nu och åka ända ner till Tyskland utan att varken stanna för att sova eller att äta... förstår inte hur man kan åka med frivilligt!!! FY FAN!!!

STÖRDA!

Vi kika lite film nu innan han åkte jag stensomnade... typiskt...!
Ja Bettan och Jessica var ju här förut.. vi kikade på filmen och gottade oss i massa gott...=) Daniel fick igång min bil under tiden...
Efter filmen åkte jag och Jessica in till stan.. till Martinshop.. Jag shoppade faktiskt EN sak.. haha=)
efter det vart det hem för att då sätta mig i min bil för att äntligen få åkt och handlat... nä då startar ju inte bilen igen.. FAN!!! Daniel fick ju kommit ner.. hans bil startade ju i allafall så fick startat min med hans...
han fick åkt med och handla och ha bilen igång...
ja min bil lär ju vara död i morgon igen så jag lär ju sitta här jag sitter i morgon...=(
TYPISKT!!!
Måste köpa nytt batteri!!!
nä.. skall njuta av min pf tid och kika lite tv...
ja jag e lite knepigt med sånt där.. jag älskar att vara själv.. jag har alltid och kommer nog alltid vara en ensamvarg...
att Daniel har börjat prata om jobb i Norge nästa år det stör mig inte för fem öre.. för mig e det "Kasching" och egentid!!!
Han kommer ju hem till helgerna...=)
Han är ju inte riktigt som jag där... för 2 år i Stockholm det var ju Good Bye i så fall!!!
vi funkar lite annorlunda han och jag=)
Men men.. Älskar honom .. väldigt mycket... men tycker ändå att tid ifrån varandra är bara nyttigt.. i allafall för mig=)
Tjip och hajk pårè!

Kommentera inlägget här :