*PUH*

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Rätt seg nu...
dricker starkvinsglögg ur mina nya fina muggar och väntar på Trez och Pudding sen har alla som jag väntat varit här...=)
Jag har haft en toppendag och silka presenter!!!!
Att Marie och Daniel lyckats köpa 2 likadana både julklapp och present ja det händer ju när man ger dom samma önskelista.. lika glad e jag ändå!!!
Ja först kom ju Marie och Nadja fick ju då Laila Bagges parfym som jag önskar mig...
dock har ju Daniel oxå köpt den..=(
Sen kom min snutta Bettan och hon hade med sig detta...
Och jag blev helt kär i halsbandet... tog på mig båda två med en gång=)
Ja sen kom ju Pappa och dom...
pappa har ju hjälpt mig att borsta bort snön på min bil nu några gånger.. nu tyckte han ju att jag kunde göra det själv...=)
En snöborste med skrapa...=)
sen fick jag ju även denna som jag visste jag skulle få...=)
IRON MAIDEN BABY!!!!!
Jag och lillsyrran skall gå=)
Sen kom även Jessica förbi och hade med sig skit bra presenter hon med...
så jäkla perfekt för min mascara var slut..!!!
Efter det tittade Daniels pappa förbi...
jag hade ju redan fått present av dom så han med sig en kartong choklad och Tulpaner=)
Sen kom Linda och dom...
Fick ett jätte sött glöggset av dom=)
sen kom min andra syster Marielle och dom=)
Fick jätte bra ekologiska produkter av dom=)
Sen tittade även min farbror in en sväng och av honom fick jag en tok go flaska rött..!!!
Han känner mig han=)
MUMMA!!
Jag är så himla nöjd med kvällen=)
Så glad...=)

TACK ALLA!!!
Och trodde aldrig att jag skulle vara så populär på Facebook idag... shit vad många som grattat mig... TACK SNÄLLA!!!
nu skall jag dricka mer glögg och njuta av resten av kvällen..!!

Kommentera inlägget här :