så där ja...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ännu ett stopp i toan var gjort...
jag lyckas alltid...
jag orkar inte stå där och spola och spola och spola och kämpa med att trycka ner allt i toan med toaborsten... så jag brukar oftast bara stänga locket och gå ut till Daniel och bara säga att "Använd inte toan"... han vet vad som gäller då...
okej för det första äckligt ämne I KNOW... men jag har en ju den förbannade tarmsjukdomen som gör mitt bajs inte riktigt som andras...
därför måste jag torka mig och torka mig och torka mig.. till slut har jag fyllt hela toan med papper och då e det ju inte så konstigt det blir stopp!
jaja shit happens... haha..
nä... nu har jag suttit i flera timmar och läst en blogg...
det är helt klart min favoritblogg i bloggvärlden..!!!
Det tråkiga är att jag upptäckte henne så sent som i höstas nu.. så jag har sjukt mycket inlägg att ta igen...
suttit och läst som e tok nu men det bästa med henne är att hennes inlägg är korta.. och så jäkla roliga så jag dör.. jag kan verkligen sitta och verkligen skratta rakt ut... ja LOL så att säga..=)
haha.. hennes blogg influerar mig och mina inlägg blir snarlika hennes pågrund av det.. vet inte om ni märkt det...
haha..
jaja.. hennes blogg hittar ni HÄR...
vet att jag måste ändra färg på mina länkar för dom syns inte... mycket jag måste fixa med min blogg... ny header och kommentarssidan är ju katastrof jag vet... men orka ha tid att sitta och lära sig skiten hur man gör...
om nån JÄVLIGT kunnig råkar läsa just detta... SNÄLLA hör av er till mig jag behöver verkligen hjälp!!!
nä nu skall jag läsa vidare sen nana kudden.. upp för att få däcket bytt i morgon bitti ju... blä...
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av angelica:

Du vet att man kan spola undertiden man sitter på dass me :p underlättar det hela, tro mig ;) pussss snuttan

2:a kommentar, skriven , av malin:

Jag veeeet!!! Glömmer ALLTID av det!!!!!

Kommentera inlägget här :