Hallojsan!

publicerat i Allmänt;
Måndagen e här och snön verkar ju inte ha fallit sin sista flinga!!!
Aldrig varit med om så mycket snö.. men så e det väl för alla..!! =)
Igår hann jag inte blogga för som vanligt har jag fullspäckade scheman som präglas på mina helger..=)
Vaknade redan efter 9.. vi låg och drog oss i sängen sen upp äta frukost och hämta sista tvätten som jag lämnat kvar  i torkrummet kvällen innan.. orkade fan inte hämta den!!
Var nöjd med resultet i melodifestivalen.. Darin var grym!
Jag vet jätte fjortis att gilla han men killen e fan GRYM.. så enkelt e det!!
japp.. Söndags morgonen fortsatte i att göra sig i ordning , åka till Allum köpa present till Nora åka till Linda och dom och fira Nora mysa lite med familjen och bara slappa..
var inne på en grymt rolig sida hos syrran..
Vi läste och skratta som FAN!!!

Efter det åkte vi vidare till Daniels föräldrar.. inte varit där på ett tag.. inte jag i allafall..
jag såg solen som strålade in och värmde i vardagsrummet så jag la mig i soffan där och kika på den underbara utsikten över Göteborg!
=)
Daniel provade hans pappas nya massagestol och låg där och njöt samtidigt=)
Efter det åkte vi med hans pappa och hyrde film och köpte både chips och godis.. SYNDA!!!

åkte hem till dom igen och fick ärtsoppa med pannkakor av hans mamma.. sååå sjukt jäkla gott va!!!
varför äter man inte det oftare!!!
Sen mös vi där nere och såg film..
hyfsat bra faktiskt=)
sen var kl mycket och vi sladda hem..=)
Tog kort på 2 avställda bilar som står här utanför.. inte mycket man ser av dom nu!
SNÖ!

japp upp tidigt idag.. till jobbet...
jobbade...
tips på god och nyttig frukost!
mmmm Keso med aromat krydda på knäckemacka..!!!
Förstår inte folk som inte kan äta nyttiga frukostar när det finns så sjukt mycket gott och nyttigt att välja på!!!
efter jobbet idag åkte jag till ett snöigt Gråbo!!!
var äntligen dax för FOTVÅRD!!!

var INGEN njutning kan jag lova...

Hon slet tag i den förbannade liktornen under min fot drog ut den med en pincett och klippte av den!!!
Jag satt som en fiolsträng i stolen och blev helt genom svettig av smärtan!!!!
FAN vad ont det gjorde.. det sista fick hon borra ut!!
Men nu har jag i allafall fina fötter=)
eller fina och fina.. lena kanske.. haha..=)
efter det var det till att sladda till lerum.. apoteket och sen handla på Lidl..
e fan tajt nu innan löning!!
sen sladda hem.. hade satt upp mig på träning men när jag väl var klar med dammsugning och lunchlagning här hemma var kl redan halv 4 på dan.. jag var trött och hatar verkligen att köra bil i detta väder.. jag e LIVRÄDD för att krocka!! så jag sket i träningen och la mig i soffan och somna naturligtvis..!!!
Daniel kom hem och jag var nyvaken... då drog han fram dessa!
Han hade ÄNTLIGEN sålt sin bil!!!!!
GOTT!!!

(28 000kr)
Nu skall det letas ny bil för hans del=)
nä om man skall göra ett ryck.. slappat som satan under favvofilten.. men den e svår att ta sig ur!!
har inte ens lagat middag..
hmm får se vad det blir...
ha det gott vänner..
TJIP

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Härligt med fotvård.. lätt man glömmer av sina gammla fötter.. Darin är ju riktigt het.. men vet inte om han kommer före "Mums" på listan ;) Va din mening till Daniel: - Show me the money!! när han kom hem ;) Vad ska det bli för bil sen???

2:a kommentar, skriven , av malin:

ja jag var ju tvungen att gå på fotvård kunde ju knappt gå på min vänster fot...=( haha.. nä Mums e nog läckrare..=) han vill ju mer ha en sladd bil som han kan ha kul i nu när det e snö ute.. jag tycker ju att han skall köpa en seriös bil nu som han kan ha ett bra tag istället.. men hans val hans pengar så vi får väl se..=) Kram

Kommentera inlägget här :