Ibland e jag bara sååå grym=)

publicerat i Allmänt;
Precis gjort min första omelett..=)
Sjukt eller hur??
Blev sjukt god.. äter den just nu..=)
behövde nått lätt att äta då jag skall snart svida om för första utomhusträningen i fotbollen för i år.. e väl inte jätte sugen men behöver ju röra på mig!!!
receptet på omeletten hittade jag på nätet..
gjorde om det till mitt egna..=)
tok gott...
2 ägg
2 msk mjölk
1 krm salt
lite svartpeppar
1 dl ost
2 skivor kalkon
2 skivade champinjoner
örtkrydda
steks på en sida sen viks den dubbel och serveras.. mmmm
************
Kvällen igår var underbar.. jag och min älskling hade en toppen kväll..
Började ju med en promenad...
Helge följde med ut..=)
Sen rakade min älskling sig för min skull=)
*ASG*

sen käkade vi den goda maten... mmm... det bästa e att jag hade både matlåda till jobbet plus att lite efterrätt står i kylen  och ropar på mig nu=)
Sen BIO!
Filmen var så sjukt bra!!!!!
precis som alla har sagt... så känsloladdad... verkligen... ni måste se den.. i 3D!!!!!!
vi inne i salongen=)

sen hem för att nana.. var skönt att ha min älskling jämte mig igen... =)
Nä nu skall jag äta upp omeletten sen äta upp efterrätten och sen åka och träna.. ha det vänner...
TJIP!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Vad rakade han ;)

2:a kommentar, skriven , av malin:

kan säga så här... vad rakade han INTE!!??? haha

Kommentera inlägget här :