Idag Fyller...

publicerat i Allmänt;
mamma 60 år, Nora 7 år,Ulrika på jobbet 25 år, min Blogg 1 år plus att jag jobbat på Stihl exakt 8 år !!!!
silken dag!!!
HIPP HIPP HURRA!!!!

Har firat mamma med en lunch och e nu hemma snabbt för att öva låtar sen åka till min farbror för att repa in dom..=)
*suck*
Trött as hell!!!
Ikväll tar jag det lungt hemma i allafall.. behöver få tvättat..!!!!
Men nänä!!!
Upptaget alla dom tider jag kunde..!!!
I morgon så slutar jag och syrran tidigare och så drar vi och handlar all mat till Mammas kalas på Lördag.. sen hem... sen under kvällen skall jag och Marielle få lagat all mat för Linda skall jobba...
På Lördag så e kalaset kl 14... sen kl 19 skall jag jobba .. och antagligen få min bil fixad.. både kamrem och vattenpump som skall bytas..!!!
på Söndag e det kalas för Nora
och då måste jag få hinna tvätta lite innan.. skall hinna köpa present då med men funderar på att göra det redan i morgon!!!
efter kalaset skall vi till Daniels föräldrar för att tvätta klart och äta middag med dom=)
fullspäckad helg som FAN!!!!!
men haft en del lugna nu så det e lungt=)
ha det gött!!!
TJIP!

Kommentera inlägget här :