INTE OKEJ!!!

publicerat i Allmänt;
Att sno nåns nummerplåt till bilen!!!!! Gillar jag INTE!!!!
Och när hände d.. ingen aning??..
vet att den satt på i veckan som var...
men idag när jag var på macken och skulle tvätta bilen såg jag det.. va fan.. helt tomt där fram!! bara det svarta skalet kvar!!!!
jag fick ju tvättat bilen vilket oxå krångla.. samtidigt som jag i ren panik försökte få tag på Daniel i telefon!!!
Fick ringt min svåger istället... var ju att ringa polisen.. fick åkt ner till polishuset i Lerum.. var sur.. frustrerad.. trött.. och allmänt grinig!!!
varför händer alltid sånt mig!! och varför har jag inte sett nått..
fick lägga en anmälan...
ÅHHH!!!
blir så trött..!!
så nu har jag en gul ful temporär skylt vid instrumentpanelen i bilen... som glider ner hela tiden när jag svänger... åhhh!!!
Polisen betällde ju en ny till mig.. tur d.. men tänk nu om nån gjort nått med min skylt.. nått olagligt och jag får skulden..!!!
Som om det inte var allt så har jag fått en räkning på över 500 spänn från trafikförsäkringsförbundet för att bilen tydligen inte varit försäkrad på 5 dar... alltså har dom som ägde bilen innan sagt upp försäkringen på den redan innan jag fick skrivit på papprerna.. så JÄVLA fult!!!!!!
Kunde dom inte sagt det så jag kunde få teckna en försäkring!!!!!!!
ÅHHH säger det igen.. VARFÖR händer ALLTID sånt här mig!!!!!
Måste ringa dom i morgon och kolla upp detta.. kan det verkligen gå till så!!????
hmmm
ja jag flängde som en tok efter jobbet... handlade på Rusta, på ica sen hem.. äta .. sen först 15.40 kunde jag somna in i lite viloposition i soffan... men sen kom ju älsklingen hem kvart i 17.. så det var ingen lång vilostund jag fick.. men tur e väl det ..
nån träning blev det ju inte heller...
slappa as till mig!!!
men filmen igår blev inte klar så vi fick se den idag istället.. sjukt bra film...
den måste ni se!!!!!!
nä.. sur och grinig som få...
tur att Frölunda vann då=)
nått positivt..
i morgon efter jobbet e det fort hem för att tvätta sen så MÅSTE jag få tränat...!!!
Inget nytt om min farmor tyvärr..=(
nä.. skall ta mitt sura arsle och gå och lägga mig!! ha det
P.s e säkert mycket gladare i morgon..!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Nä.. INTE OKEJ!!!! :(

Kommentera inlägget här :