PANIIIK!!!

publicerat i Allmänt;
... jag e ensam.. och för första gången i mitt liv så njuter jag INTE av det...=(
Saknar Daniel så jag dör just nu!!!!!
Vill att han skall komma hem NU!!!!!

Min Älskling min babe.. mitt allt.. vad vore mitt liv utan honom!!!
Älskar dig Daniel!
Jag den största ensamvargen har helt plötsligt blivit sällskapssjuk...
känns inte alls kul...=(
behöver åka och handla egentligen men orkar fan inte.. känns fortfarande i huvudet .. e inte helt hundra... har fotbollsträning nu egentligen men skippar den på grund av hur jag mått idag.. skall nog gå till jobbet i morgon i allafall..
usch.. allt e skit tråkigt....
bokat bion inför Söndagen i allafall..=)
äntligen skall man få se den.. Avatar i 3D
Tjip

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andréa:

Heeej tjejen!



Va söt du e som länkat till min blogg :) ska länka till din med nu!



Hoppas allt e fint med dig.



Kram

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Men inte länkat till mig blogg... :(

Är den så ointressant???



Hade oxå velat se den filmen.. funderar på bio på söndag också.. får se vad det blir. Men du gör nog rätt i att boka nu. Lär vara svårt att på platser annars....

Hoppas lammköttet kommer hem snart.. :)

3:e kommentar, skriven , av malin:

Klart jag länkar till din Blogg Andrea... allt e fint.. var lite sällskapssjuk igår bara.. haha..=).. marie.. jag kan ju inte länka till en hemlig blogg fattar du väl.. haha.. kram på er båda=)

4:e kommentar, skriven , av Marie:

Har inte hemlig...

5:e kommentar, skriven , av Marie:

Har inte hemlig.. funderare, men gjorde det inte ju. Inte läst min blogg eller!! ;)

6:e kommentar, skriven , av Marie:

Har inte hemlig.. funderade men blev inget av det.. läser du inte mig blogg eller?? ;)

7:e kommentar, skriven , av malin:

jasså.. men jag fick ju logga in med mail och skit ju.. jamen då så.. då kan jag ju länka dig=)

8:e kommentar, skriven , av Marie:

Konstigt.. ska du inte behöva..... jaja... så det va inte mina hotfulla tre sista inlägg som fick dig att ändra dig?.. hahaha.. trodde itne det blev ngot.. inte menat att upprepa mig så ;)

Kommentera inlägget här :