piss tråkigt inlägg...

publicerat i Allmänt;
.. sorry about that.. men jag e så trött och så oinspirerad just nu.. funderar på att gå och lägga mig!!!
Idag har jag ju jobbat sent.. var skönt med sovmorgon i morse.. var rätt lungt på jobbet.. jag och syrran har plockat Försäsong order nu 2 dar i rad.. och dom får man fan muskler av.. e tunga gräsklippare på över 40 kg plus stora tunga ,långa röjare på ca 20 kg... det e tungt och svettigt!! tur man e så jäkla biff!!! jobbade 4 timmar med det sen började vi storstäda på jobbet.. det behövdes fanemej... fan vad det såg ut!!!
Fick sen gå ut i snön på gården och hjälpa en jobbar kompis som kört fast med trucken.. haha.. vi fick gunga bort han och med min styrka i armarna så kom han loss.. FAN vad stark jag e...=)
redan efter kl 4 så släckte vi, låste och slutade för dagen.. gött.. jag svidade om och drog till gymmet.. unnade mig äntligen en solning.. fick ju surt betala dom 110 kr med för att jag missade passet i Måndags..=(
Blev även fotad för dom skall ha kort på alla medlemmar av säkerhets skäl.. satan vad ugly jag blev.. haha..!!
jag solade och Fan vad gott det va.. sen var det löparbandet som fick bekänna färg.. Jessica J joinade mig med... blev 40 min på bandet med både intervall löpning och snabb gång i uppförsbacke.. =).. gött.. avslutade med lite cykling bara.. orkade inte mer.. känner att jag får lägga ett schema för min träning för nästa vecka och kommande vecka..
göra som alla seriösa gymmare.. träna en del av kroppen för varje dag..=)
skall bli FIT!!!

Feta as!!

efter gymmet drog jag och handlade.. som alla andra oxå verkade göra.. *suck*

efter det äntligen hem.. Daniel kom hem samtidigt..=)
Vi packade upp och duschade sen käkade vi.. lite kycklingspett med oliver, vitlöksklyftor , gurka och advokado.. grymt gott..=)
nu e jag aptrött.. och jag vet såååå tråkig med INGA bilder.. lovar bilder för imorgon.. kanske inte hinner blogga men det kommer bilder..=)
skall ju till Park Lane med Jessica J. och bettan.. Jessica A. skall vara med här hemma hos mig innan.. gött..=)
nä hade vänner..
TJIP!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adler:

Hahahaha, vem körde fast!??? Erkänn det var robban eller Eriksson =P hahaha.. Btw, får vi käk hos dig imon eller måste jag köpa något på vägen!? =P

Och du får börja träna med miiiiiig! =D jag gillar inte att träna ensam och jag kör muskelgrupper =D

2:a kommentar, skriven , av malin:

haha.. det var magnusson... skit kul var det!!! =) ja jag hade ju tänkt att bjuda på lite snacks men tänkte att jag måste ju fan äta nått.. du får gärna äta med mig!! vad skall vi äta??.. jag slutar ju fem.. åker och handlar då.. tacos eller?.. haha.. hörs sen.. och Ja det klart jag vill träna med dig!!! du e ju grym på träning!! men du kan ju aldrig träna när jag kan!!!! pöss

3:e kommentar, skriven , av Adler:

hahaha nej.. jag vet, men jag pallar aldrig så mycket folk på gymmet som det är på eftermiddagarna och kvällarna =P haha jag älskar pensionärerna på morgonen.. ;P tycker du skall vara med då istället ;) det är faktiskt ett skönt sätt att komma igång på dagen! =)

4:e kommentar, skriven , av Jessica:

Haha, vet inte hur det stavas men förstår:)

Han verkar bättre nu äntligen, måste ha ätit någon blomma. Har aldrig blommor hemma just för katterna men så fort det finns äts dom upp, värre än hästar:) Ska införskaffa kattgräs omedelbart! Tack för tipset! Ha en kul kväll;) Kram

Kommentera inlägget här :