R.I.P farmor...=(

publicerat i Allmänt;
Japp.. vaknade i morse av ett sms från pappa min... Farmor har nu somnat in...=(
Känns tragikst... hon blev ju ändå 91 år... trots den dåliga kontakten mellan oss då hon alltid bott i Norrköping så känns det ändå..
har ju minnen...
och jag lider för min pappa och mina farbröder.. e aldrig kul att förlora en familjemedlem.. och ALLA mina mor och farföräldrar e nu döda..=(
Min mormor dog ju nu i mars för 2 år sedan... var tungt...
Pappa ringde förut begravningen är den 5 mars... kommer åka upp vi systrar och gå på den..
Pappa vill att jag, pappa och min farbror skall uppträda med en låt.. jag vet inte riktigt om jag kommer klara det.. kommer gråta det vet jag.. jag lipar alltid på begravningar.. och inte bara lite snyftande utan nu snackar vi uglycry!!!
Galet mycket tårar som föll senast på Stefans begravning..=(
lite annorlunda historia där kanske men ändå.. själva känslan på en begravning.. det e hemskt...=(
men gör det för min Farmors skull och för min pappa som gärna vill!!!
En sista sång för dig farmor..!!
farmor på sin 90-års dag!!!

**************
Jag sitter nu själv i soffan... ätit tacos och kollat på Lets Dance...
kikade på Solsidan nu.. haha.. undrar om min syster Marielle såg det.. ni som såg avsnittet förstår nog. haha
skratta rätt friskt åt det=)
Daniel e hemma hos sina päron och bygger ihop sin nya Dator han köpt... en dator för 17000 kr..!!! Han e galen!!! Men han ville ju ha en ny dator..=(.. lite tråkigt att han gör det just ukväll.. när jag ville mysa med han har jobbat 2 fredagar i rad och nu min lediga fredag ja då bygger han dator.. förstår att han vill få ihop den.. men han åker ju ner till Johan i morgon och e inte hemma förrän Söndag så ville ju umgås med han lite.. men så tänker ju inte killar=(
men har haft besök av Bettan... hon kom hir strax innan 18.. vi fika och har tjötat massa skit.. underbart!!!
Vi båda e sugna på att gå ut och festa snart.. jag = nykter så klart men ut och dansa och ha kul!!!
Så det blir det snart.. e partysugen som få!!!!
idag firar jag och Daniel 10 mån så puss min älskling kul att du fira med mig.. men hans kommentar va.. "10 mån??.. det e väl inget att fira"..
och jag håller väl med han lite.. men vill ha hem mig bäbis NU!!
=(
nä.. har tyvärr inte varit duktig nog och tatt några bilder idag.. men men.. ha det gott.. skall duscha nu..
TJIP

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Briggen Blue Bird av Hull. Det är Evert Taube och en av farmors älsklingslåtar. Kolla på YouTube med Sofia Karlsson...

Kommentera inlägget här :