Så arg...

publicerat i Allmänt;
Så jag tror fan inte att jag kan blogga just nu... det bara spottar och fräser om mig av ren ilska!!!!!
Jag blir vansinnig på denna snö som ställer till det så... vi har ca 15 parkeringsplatser här ute nu på grund av snön har vi 7st!!! nu var ALLA upptagna när jag kom hem.. och jag fick meckat med att försöka vända bilen här ner vilket var piss svårt!!!! jag fick till slut ställt mig långt bort på andra sidan vägen här uppe och ställa mig vid ett dagis och sen hem i snön!!!
VANSINNIG!!!!

Ringde Daniel som e hemma hos sina föräldrar och gromade och svor.. skällde och sa att nu får det va nog.. behöver ha han hemma.. han får släppa sin jäkla dator och planera sina kvällar där lite bättre.. nu har vi inte umgåtts och ätit middag ihop på HELA veckan!!!
Låter kanske inte så dramatiskt men jag tycker bor man ihop skall man även ha ett liv ihop inte bara sova ihop!!!
visst gillar jag att vara ensam men det får gå till en viss gräns.. vi betsämde båda att vi måste planera våra vecko dagar bättre.. dom dagar jag kanske åker direkt till gymmet efter jobbet kan han mer än gärna åka hem till sina föräldrar och sitta vid sin dator.. men sånna här dagar då jag köpt hem middag och lagat den och han inte kommer hem då blir jag skogstokig.. mest besviken faktiskt.. det handlar om prioritering..!! förstår hans intresse för datorn och för att den e ny.. men ändå.. hans till flykt i vardagen får bli liiite mindre..!!!
Nog om det skall inte ta upp det i Bloggen men var så jäkla arg nu!!!
Daniel fölrstod ju mig så vi löste det.. allt handlar om kommunikation i ett förhållande.. och ibland brister det!! vägrar låta detta förhållandet gå åt helvete för att man inte kommunicerar och e ärlig om sina känslor för olika handlingar... har hållt käften förut vilket resulterat i piss förhållanden.. nu e jag rak och ärlig och det får Daniel ta!!!
nä.. jag har varit och repat begravningslåtarna hos min farbor nu.. sitter som en smäck gör dom...
nu skall jag äta kvällsmat sen gå och lägga mig för jag har ju för fan en hel jävla världsdel att besegra imorgon för att ta mig till min BIL!!!!
*tvi tvi tvi*

TJIP!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Calm down! :-) Det kommer en vår. Kanske inte i år, men säkert nästa...

Kommentera inlägget här :